יום חמישי, 3 במרץ 2011

למה לא צריך להסכים לכל מה שהמומחה שהזמנת אומר לך

סיפור שכדאי לקרוא מהבלוג של אורי קציר, אפלטון, על מפגש לא-נעים עם מקצוען לתיקון תריסים חשמליים, שניסה את מזלו, ועל מפגש מתקן עם מומחה אחר שהזמין, אחרי שעמד על שלו מול איש המקצוע הראשון.
דוגמא מצויינת לכמה לקחים צרכניים חשובים:

  1. לא חייבים לקבל כל מה שה"מומחה" שהזמנת אומר לך; 
  2. לפעמים, גם אחרי שאיש המקצוע כבר "התחיל עבודה" שווה להיפרד ממנו;  
  3. בכל מקרה, שווה לקבל חוות-דעת שניה כשפעמוני האזהרה מצלצלים; 
  4. תמיד כדאי  לקבל המלצות על איש מקצוע לפני שיוצרים איתו קשר. לא כדאי להתקשר על עיוור. 
  5. מי שקורא את הסיפור הזה, יודע למי כדאי לפנות בסוגיות של תריסים חשמליים באיזור מודיעין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה