יום רביעי, 7 במרץ 2012

דברים שכדאי לאכול

YNET מספר על 25 מזונות שכדאי לאכול למען הבריאות וגם מסביר לאיזו בעיה יסייע כל מזון. כתבה מעניינת ובהחלט שווה קריאה. הרשימה מבוססת בין היתר על המידע שנלמד במסגרת דיאטת 'הפורטפוליו', אותה דיאטה שמגיעה לתוצאות טובות יותר מדיאטה דלת-שומן במלחמה בכולסטרול 'הרע'. 

קל היה לראות שהרשימה כוללת 3 סוגים של מזונות -

  • כאלה שנתקלים בהם פחות במטבח הממוצע בישראל - אגוזי ברזיל, אורז חום, גרגירי יער, זנגביל (ג'ינג'ר), סלמון, פאפאיה, תה ירוק; 
  • כאלה שמופיעים בכל מטבח שכותב דברים אלה ביקר בו עד כה - בצל, שום, כרוב, עגבניות, פלפלים, שומשום, חומוס (וקטניות אחרות), יוגורט, שמן זית, מנגו, ענבים אדומים, שקדים, תפוחי-עץ; 
  • וכאלה שנפוצים בעיקר במטבחים צמחוניים - ברוקולי, זרעי פשתן, חיטה מלאה, טופו , פטריות; 
כך שנחמד לדעת שאפשר לשפר את בריאותנו ללא מאמץ רב... 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה