למה לא צריך להסכים לכל מה שהמומחה שהזמנת אומר לך
סיפור שכדאי לקרוא מהבלוג של אורי קציר, אפלטון, על מפגש לא-נעים עם מקצוען לתיקון תריסים חשמליים, שניסה את מזלו, ועל מפגש מתקן עם מומחה אחר שהזמין, אחרי שעמד על שלו מול איש המקצוע הראשון.
דוגמא מצויינת לכמה לקחים צרכניים חשובים:
דוגמא מצויינת לכמה לקחים צרכניים חשובים:
- לא חייבים לקבל כל מה שה"מומחה" שהזמנת אומר לך;
- לפעמים, גם אחרי שאיש המקצוע כבר "התחיל עבודה" שווה להיפרד ממנו;
- בכל מקרה, שווה לקבל חוות-דעת שניה כשפעמוני האזהרה מצלצלים;
- תמיד כדאי לקבל המלצות על איש מקצוע לפני שיוצרים איתו קשר. לא כדאי להתקשר על עיוור.
- מי שקורא את הסיפור הזה, יודע למי כדאי לפנות בסוגיות של תריסים חשמליים באיזור מודיעין.
תגובות
הוסף רשומת תגובה