למה לא צריך להסכים לכל מה שהמומחה שהזמנת אומר לך

סיפור שכדאי לקרוא מהבלוג של אורי קציר, אפלטון, על מפגש לא-נעים עם מקצוען לתיקון תריסים חשמליים, שניסה את מזלו, ועל מפגש מתקן עם מומחה אחר שהזמין, אחרי שעמד על שלו מול איש המקצוע הראשון.
דוגמא מצויינת לכמה לקחים צרכניים חשובים:

  1. לא חייבים לקבל כל מה שה"מומחה" שהזמנת אומר לך; 
  2. לפעמים, גם אחרי שאיש המקצוע כבר "התחיל עבודה" שווה להיפרד ממנו;  
  3. בכל מקרה, שווה לקבל חוות-דעת שניה כשפעמוני האזהרה מצלצלים; 
  4. תמיד כדאי  לקבל המלצות על איש מקצוע לפני שיוצרים איתו קשר. לא כדאי להתקשר על עיוור. 
  5. מי שקורא את הסיפור הזה, יודע למי כדאי לפנות בסוגיות של תריסים חשמליים באיזור מודיעין. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיום

Some science stories for March - Einstein's week, a few items regarding energy, and more

150 שנה להולדתו של יוסף מרקו ברוך