עלה במרשתת: בוינג-בוינג

בהתחשב בכך שהבלוג בוינג-בוינג הוא אתר ותיק מאוד, הייתי אמור להיות מעט נבוך להשתמש בו בפוסט הראשון שלי בסדרה חדשה שאני מבקש ליזום - על ביקורת אתרים שנתקלתי בהם ברשת.

אבל דווקא הוותק של בוינג-בוינג הוא דוגמא נהדרת לעושר ולעומק של האינטרנט שנחבאים מחלקנו (אולי מרובנו) בגלל ריבוי העצים, ושמצדיקים הקדשת זמן לפנינות שמגלים כך לפתע (או משתמשים בהן זמן רב אבל סבורים שאינן מקבלות את הקרדיט המגיעות להן...)

נתקלתי בפוסט ממנו במקרה לפני כמה חודשים באחד מהאגרגטורים שאני מנוי עליהם, ומאז הוא הפך לחבר של קבע (ואף של כבוד) בgoogle reader שלי.

מדובר בבלוג קבוצתי בו כותבים האנשים הבאים שעוסק במגוון מטורף של נושאים, ותמיד אפשר למצוא משהו מעניין לקרוא בו.
דוגמאות אקראיות מהזמן האחרון -

שווה מבט ויותר: www.boingboing.net

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיום

Some science stories for March - Einstein's week, a few items regarding energy, and more

150 שנה להולדתו של יוסף מרקו ברוך